вторник, 22 октомври 2013 г.

8 причини да не искам да съм влюбена в Него






Дрехите: „Какво послание отправяш с вида си  sekond hand?”, пита ме той в бутик. ''Момиче - втора ръка», отговаря услужливо магазинерката - барби.
„Не жалая да съм кукличка”, прошепвам, но 2 минути по-късно заменям провлачената фланелка с бюстие, а кубинките с електрикови сандали, които барбито ми препоръчва. 
Домашният му любимец: сиамска котка, която ме „умилява” - най-вече, когато се опитвам да изкарам  косматата й физиономия от чинията ми. Навярно, защото съм кучка, веднъж хванах котката за врата и й изръмжах: "Вкарай си го в мяукащата глава, избраната съм Аз!" Когато той се присъедини към нашата дамска компания, гушна, разбира се, първо .... нея. Не казвайте на никого, но съм сигурна, че животното ме погледна победоносно Хороскопът: Повярвайте ми не съм като другите жени, не чета хороскопи! Просто днес, съвсем между другото, сравнявам съвместимостта между неговата Венера в 5-ти  дом и моя Марс в 6-ти. Резултатът: фън шуй  дрънкулки висват из цялата къща, заприличала  е на стрелбище. 

    Игрите: Аз съм законодателният Орган  в нашата игра: Но ние се срещаме винаги, когато  той има време, вечеряме в ресторанта, където сервитьорките са русокоси богини и се прибираме бързичко само в случаите, когато има  футболно първенство, защото....Футболът  за него е религия, а за мен .... Кълна се,  без да искам, докато си играех с дистанционното, прекъснах мача САМО няколко пъти.
    Когото пропусна Гола, той изключи телевизора, избяга в банята и се разкрещя: „Защо все на мене се слу-у-у-учва-а-а?”. Винаги съм се чудила, защо мъжете в такива  ситуации не се държат храбро като героите  от „Смело сърце”? Най-много ми харесваше частта, когато си показваха дупетата.
Музиката:изведнъж усещам, че любимото му парче е залепнало като тапет в главата ми, "О, baby I love your way every day o-o-o",опитвам се да я спра или поне да я намаля, но-"o-o, baby-y-y-y" 


Тялото ми не било такова, каквото съм заслужавала да имам, заявява той и аз, не заради него, разбира се, започвам Диета.  На вечеря той поглъща кашу, пържени картофи по селски, тирамису и загрижено ме пита дали не искам още 1 препечена филия. Резултатът: „Качил съм 5 кг. 870 гр.”, мрънка той. „Не се тревожи, изглеждаш  бременен само в 5-я месец. Как искаш да родиш със секцио или по естествен път?", питам го, хихикайки.
И...ето ме...стоя пред телевизора, гледам футбол, нагъвам картофи по селски и си припявам:  "o, baby I love your way every day-y-y", защото от 3 дена, 3 часа, 37 минути и 36 секунди не ми  е звънял.

Любовта е дрога, а аз съм зависима от него, не за друго - той има....  най-сладкото сиамско котенце в света.







Няма коментари:

Публикуване на коментар