петък, 11 октомври 2013 г.

ГОСПОД е МЪЖ




Господ е мъж, ако не беше, щеше да прояви малко такт и да ни дари не само с една G-точка, а поне с многоточие. Докато мъжът се опитва да открие G-точката и прокарва мислено вертикал от пъпа, се размечтавам за маркерче, не за да помогна в откривателските му мъки, а за да реша едно судоко, което за мой късмет се намира край леглото.
При правилното решение на судокото мога да получа награда кухненски робот! Идеален уред за презадоволяне на либидото! 

Знам го от приятел - ветеринар, по когото си
падам. Той ме светна, че тестостеронът оказвал най-силно влияние на либидото. При нас - жените се произвеждал в яйчниците и надбъбречните жлези. Изпиваме няколко кедрови водки, които се надявам да произведат либидо ефект. Вместо това, на следващия ден ветеринарят ми обясни, че съм нарушила функциите на вестибуларния си апарат и му се наложило да ме мъкне до квартирата, при което осъзнал, че злоупотребите ми с Крем "Брюле" от 456 ккал хапката, ще го доведат до лумбаго.
Изпадам в нелегалност и се отдавам на диети, състоящи се от четене на женски статии за стимулиране на либидото.
Оттам разбрах, че хормонът естрадиол, поддържал тонуса и действал като лубрификант на лигавицата на влагалището! Решавам да стимулирам естрадиола с няколко статии за звездите, които се напиват с кедрови водчици и разиграват кунг-фу турнири с балдъзите си. След това се заглеждам в снимковия материал, увековечаващ целулита им и осъзнавам, че надбъбречните ми жлези си вършат работата, усещам повишен жизнен тонус, което ме води до възникването на амурозна мотивация и... звънвам на ветеринаря.
Бил зает с Нея!
"Тя е единствената кучка в животинския свят, която не изтрезнява, обяснявам му аз.
- Е, аз съм ветеринар, подсеща ме той."
Не знам дали ме предадоха невропредавателите, които се отделят от мозъка в хипоталамуса, но след това му изказване еротичното ми самочувствие стигна дотам, че му обясних как ще се видя с Валери, който също като него, има колело "Балканче", но в къщата на майка си и за разлика от него, държи "BMW" в Собствения си гараж.
Валери - прекупвач на старо желязо, човекът с добра репутация, добро куче, добра майка, добра долна и горна захапки, с когото сънувах няколко Епични сънища, които според "Пълен бабешки съновник", означават, че от либидото ми най-накрая ще има биологични последици - продължение на рода.
Така и не разбрах, кога точно ветеринарят е затворил телефона, но изпитах огромно удоволствие в момента, когато говорих за захапките, защото той вследствие на стоматологични аномaлии, прилича на питбул. Секунди по-късно си го представих с Нея и котилото им питбулчета и изпитах пълно еротично удовлетворение.

"Но тъй като либидото се насочва винаги към конкретен обект и неговото проявяване се формира в голяма степен в индивидуалния полов опит, то несъмнено освен подкорови механизми тук участват и корови, условно – рефлексни психични компоненти."
Точно заради тия подкорови елементи звъня на Валери - невероятния, единствен и неповторим прекупвач на старо желязо. "Най-накрая го направих - казва ми той. Съобщих на милата си майчица, че съм гей!"
Благодаря ви много хормони мои, благодаря и на хипоталамуса и най-вече на подкоровите механизми благодаря!
Задоволяване на либидото? Мъж? Не! Крем Брюле! Необходими продукти Кокосов орех – 1/2, сметана 0,125 кг, белтък 1 бр., кафява захар 0,015кг., ванилия 1 бр...


Няма коментари:

Публикуване на коментар