вторник, 7 октомври 2014 г.

ПО ДЯВОЛИТЕ!







Тъжно ми е, граждани, мъчно ми е и не знам защо ми е мъчно, и не знам защо ми е тъжно. Тъжно ми е и ми се реве.
Няма никаква причина, ама-а-а-а ми се реве като на... пубер, неоснователно ми се реве. МНОГО.
Криза на средната възраст? Та аз съм почти пеленаче-е-е!
И какво, какво да правя, ровя из Интернет, където обясняват как да нокаутираме тревогата и да открием Щастието!!!
Ето на какво се натъкнах там:
1.Шоколад,  повечко шоколад!


Докато ям или само похапвам шоколад, имам шанса не само да се превърна в татарско кюфте, ами и да се запозная с инсулина. 




2. Работата-удовлетворение, стимул за живот!





Трудът не само убива вас и другите около вас, но и загрозява! Да сте видели някога работлива хубавица?

3. Деца, те ни карат да бъдем щастливи!



Според изследване, семейните двойки, които са без деца, изглеждат по-млади, по-щастливи и по-здрави! Следователно, Децата са пречка в живота! Децата са канибали на собствените си родители!
4. Не се крийте! Споделете проблемите си! Психоаналитици!
Кой знае на тях кой им бърше сополите?!
Психоаналитиците не ви чуват! Как се търпят мислите, подобни простотийки, като нашите! Те слушат само, ако са се амбицирали да се сдобият с жълта книжка! 



5. Не се крийте! Споделете проблемите си! Приятели...










Много мъдро решение, защо не ги публикувате директно във вестника, той е далеч по-дискретен!
6. Сексът! Сексът! Сексът!
Венерически заболявания, нервни сривове, венерически заболявания, нервни сривове, венерически заболявания, нервни сривове, опа и...дечица-погледни 3т.


7. Вие нанасяте на кантара телесни вреди! Той ви наказва с ниско самочувствие! Диети!





Според кръвната група, според възрастта, диети с плодове, диети с шоколад, диети с месо, диети с моркови, диети без моркови, диети с диети.

Честито, успяхте да се превърнете в булимик!


8. Телевизия! Вижте, има по-зле и от вас!





В никакъв случай! Убийте телевизора! Или държите да се превърнете в оня професор, който върти очички и лигички от екрана!


Не знам вие какво решихте, но аз Не желая да слушам медийни рецепти за щастие-е-е!
Не искам да изляза навън! Искам да си стоя край прозореца и да си страдам на спокойствие! 
Искам да ми е зле безпричинно! Ей така! Напук на мене си да ми е зле! Не ми го обяснявайте с хормони, ниско самочувствие, умора, проблеми в брака, извън брака, децата, извън децата, депресия, астрология, магнитни бури, смяна на сезоните, кармични наслагвания. Майната ви! Все ми е тая, каква е причината! Усещам нещо! Усещам, че ми минава. Видяхте ли какво ми се случиии-и-и-и-и, развали ми се удоволствието да съм нещастна по-дълго време. По дяволите! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар