вторник, 22 декември 2015 г.

Затворено писмо



Знам, че отворковците пишат отворени писма, но тъй като съм затворен човек...


Затворено писмо

До мене си


Докато гледам и слушам публицистични предавания, едно не мога да разбера:
За какъв чеп е Сем?  Чепът е изработено от дърво конусовидно приспособление за запушване на отвори. Какво запушват със Сем? Всички журналисти сами си слагат чеповете и се самоцензурират, защото свободата и Jack Daniels-ът са скъпи удоволствия. Всички журналисти се продават. В числото „всички” влизат „всички”. 


Цензурират Волгин, защото налагал цензура?!

Мръсник е Волгин и „цензурист”, аз умирам за плурализъм затова гледам телевизия „Алфа”.
Това е любимата ми телевизия, след "Планета", естествено. 
Много обичкам и Николета Лозанова, ако може да я сложат на мястото на Калина Андролова. Какви цици само: Фе-но-мен! Гледам и новинки. Разкош! Такъв плурализъм, такова разнообразие: едно и също, едно и също, едно и също, едно и също.

Трябвало да се прави разлика между държавни и частни медии. Чий интерес обслужват? Моят? Вашият, със сигурност, не.


Журналистиката е лайномет. Мерят ни с говна, ние искаме още. Резултатът? Не си ти, когато си гладен!

Аз съм гладна, не мога да разбера, обаче, защо спряха Волгин? Навярно, защото не е от "нашите", а от "вашите", които за разлика от нашите са "гадове".

От СЕМ много ни подценяват. На драгия и тъп зрител не му трябват повече от десет минути, за да разбере, в кой отбор финтира журналистът.

Волгин с леви убеждения? Това, в бивша социалистическа държава, е проява на много лош вкус. Социализмът е като леке на вратовръзката. На мен обаче, не ми пречат неговите убеждения и вратовръзки, въпреки че не ги харесвам. 

Но тъй като съм прост, затворен човек, предпочитам гледната точка и позиции на умни хора.

Имам нужда от субективния обективизъм на: Димитри Иванов, Волгин,  Андролова, Божан Петров, Дилов, Карбовски, Румен Леонидов, Тома Томов, Нойзи, Петко Бочаров, Кеворкян.

Изобщо не ми дреме, дали сме на еднакви позиции, кой им плаща и дали са от „нашите - добрите” или „вашите - гадовете”. 

И знам какво ще подаря на СЕМ – конструктор. Да имат какво да деконструират след Коледа. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар