вторник, 14 януари 2014 г.

Денят на суровоядеца


Денят ми не започва с култура, а с пресни или изсушени плодове и зеленчуци.
Не употребявам кафе, цигари и алкохол. Пийвам прясно-изцедени натурални сокове.
Прави сок, а не АЕЦ!”, това е мотото ми във фейса  и в живота.
Не знам дали сте чували, но човек е това, с което се храни.
Аз съм покълнало жито, ядки, семена и мед. Приятели са ми лакто-вегетарианците, въпреки че пийват мляко и хапват яйца. Обичам веганите. Те са кълнове. Харесвам и вегетарианците. Те, за разлика от месоядните, са хуманисти.


Останалите са мършояди. Изхранват се с разлагаща се трупна маса на животни. 
Мен често ме обиждат хора, които са на диета от 2 ккал. Наричат ме: „хахавел или кукундрел!” 
Аз не ги обиждам на: „Ей, драже – ментово!”
Наричат ме и сноб! Сноб съм, предпочитам да живея и умирам здравословно. 
Не знам вие какво търсите, аз търся соя на зърна, житна трева и мъж – веган или вегетарианец. Не желая да излизам с мръвояд. 
По цял ден ще трябва да му обяснявам, че не съм сектант и че няма да опитам от това вакло агънце – даже хапчица! 

Аз не съм жената – кюфте – 100% говеждо. Каквото и да ви приказват, не ставаш голям и силен като си изядеш пържолата. Ставаш широк. Ти вече си набъбнал до четирикрилен гардероб. Пета врата не ти трябва.


Знам, че Господ е създал хляба, ама и мен ме е създал - аз хляб не ям. 

В хляба има твърде малко минерали и прекалено много оцетна, фитинова и фосфорна киселини. Те блокират усвояването от организма на калций, магнезий, мед, желязо, цинк. Благодарение на киселините обаче, можете да станете горд собственик на „царската болест” - подагра. Подгответе се отсега за прякора – „царчето” и за нетърпими болки. Аз вместо болки, предпочитам пресни плодове и зеленчуци.
За семейството ми беше голям шок, когато спрях да се тъпча с боклуци. Предпочитаха да се тръшкам за чипс и силикон. Моите първи, втори и трети братовчеди са убедени, че съм осиновена.
Ако сте решили да умрете млад, не е необходимо да сте наркоман! Продължавайте със злоупотребите с пържено и печено – в тях е пълно с канцерогенни вещества.

На вас ви трябва патолог – на мен – чист въздух. Често ме питат, след като няма да умреш от инфаркт, инсулт, атеросклероза, рак, от какво ще умреш? Явно, няма да умра! Пред умирането предпочитам мед с вода и восък. Така си удължавам живота допълнително. Хапвам и чесън, може би затова хората странят от мен. За мен раят е къща в балкана с един комшия – далеч, далеч от мен, който да не ми повтаря: „Лапни една дъвка. С дъха си унищожаваш комуникацията на полуострова!”
Вчера ме питаха – дали изобщо дишам? Дишам, не как да е, а циркулационно. Наричат го още "дишане на щастието". Покрай него се възхищавам от всичко. Дори на кича. За мен дори страховете са блаженство. С хипервентилация си изкривявам съзнанието така, че дори мръвоядите, които  се въртят като вентилатор около шкембето в месарница, ми се виждат забавни.
В Европа хомосексуализмът се промотира още от детската градина. Ние, суровоядите, сме забранени. Да, извинявайте много, че предпочитам мега-3-мастни киселини и вещества с антиоксидантно действие пред аспартам, амарант, тартазин и консерванти. Те, освен рак са гаранция за астми и алергии.


Аз не употребявам лекарства!
Здрава съм като Шварценегерка – без употреба на анаболи. Докато ти през 3 месеца си правиш изследвания на „лошия холестерол”.
Кой е хахавелът, а?
Със суровоядството се лекуват: обриви, екземи, алергии, затлъстяване, астма, слабост на имунната система и органите на зрението.
А с бургери какво се лекува? Не чух? Какво се лекува с бургери?


Диетолозите смятат, че сготвената храна се смила по-лесно от организма. Според тях, телата не трябва да се претоварват от сурова храна, затова ги претоварваме с... хляб! Колкото повече, толкова повече работа за диетолозите!
Консумацията на месо е дори по-безобидна от тази на хляба, но месото трябва да е от преживни животни.
Оставете прасетата за домашни любимци на Джордж Клуни!

Дори да не стенете суровояд. Не е лошо да се храните по този начин веднъж в седмицата. През останалото време, спазвайте баланса! Това не означава да пазите равновесие между баница, пържола и торта.
Цивилизацията ни е болна от захар, брашно и свинско, ако не вярвате на мен, не ми идвайте на гости, а проверете.
Преяждаме не само с Интернет, но и с храна.
Суровоядството, за повечето хора, е експеримент с тялото. А вие с вашето, какви ги вършите?

www.gobio.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар